fredag 27 april 2007

Sov så sött, slumra in...


Jag är så stolt. Dina sover i eget rum nu sen 2 dagar. Och idag lade jag henne bara och gick ut ur rummet. Hur cool mamma är jag då?! I över ett år har hon sovit med mig och jag har leget hos henne tills hon somnat på dagarna. Men nu är jag cool.

Fredrik är också cool. Han ska göra nåt som jag inte vet om jag får berätta. Det har att göra med stadsbesök, fina middagar, limmoturer, massa vd:ar på multinationella företag, högt uppsatta människor och Fredrik som håller tal. Kanske skriver jag om det sen eller så ser ni det kanske på tv eller i nån tidning.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Världens vackraste barn......

Anonym sa...

Spännande spännande... Det låter lyxigt för Fredrik det där... Hoppas du får åka med:-).
/Maja-Lina
P.s. Det är himla skönt när dom somnar själva. Duktigt! D.s

Eva sa...

Jag får nog inte åka med...men jag tror det blir mer läskigt än lyxigt iofs. Ja skönt med sovande bebis men ensamt också.